loading spinner

Τηλεφωνικά κέντρα (PBX)

Πληροφορίες

Κατασκευαστές

Προσφορές

Δημοφιλή προϊόντα

Voip Τηλεφωνικό κέντρο Asterisk - Μέχρι 15 χρήστες Μεγαλύτερη προβολή

Voip Τηλεφωνικό κέντρο Asterisk

PBX-0001

Νέο προϊόν

Voip Τηλεφωνικό κέντρο Asterisk - Μέχρι 15 χρήστες και χρήση γραμμών μέσω internet ή σύνδεση Gateway για την σύνδεση γραμμών ISDN ή PSTN.

Περισσότερες λεπτομέρειες

Παράδοση 4-6 ημέρες

340,00 €

Χαρακτηριστικά

Τύπος ΠροϊόντοςΤηλεφωνικό κέντρο
Τύπος ΣύνδεσηςLAN
FE/GE Interfaces3
ΕπεκτάσιμοΝΑΙ
POEΟΧΙ
Δυνατότητα IVRΝαι
ΚαταγραφήAlways on, on demand
Call CapacityΜεχρι 30 ταυτόχρονες κλήσεις

Άλλες πληροφορίες

Automated Attendant

Η Automated Attendant δίνει την δυνατότητα προώθησης κλήσεων απευθείας σε εσωτερικό τηλέφωνο χωρίς απαραίτητα την παρεμβολή γραμματέως ή την προώθηση της κλήσης σε ουρά αναμονής με την επιθυμητή μουσική. Η δυνατότητα αυτή υλοποιείται είτε με την χρήση διεπιλογής, είτε με την χρήση IVR («πατήστε 1 για πωλήσεις, 2 για υποστήριξη» κτλ) είτε με την χρήση επιλογής εσωτερικού κατά την διάρκεια του IVR («αν γνωρίζετε το εσωτερικό πληκτρολογήστε το τώρα»).

Call Detail Records

Το voip τηλεφωνικό κέντρο διαθέτει ένα ολοκληρωμένο σύστημα καταγραφής εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων με αναλυτική πληροφορία ανά κλήση όπως χρόνος κλήσης, διάρκεια κλήσης, καλών και καλούμενος, κανάλι που χρησιμοποιήθηκε για την έναρξη και τον τερματισμό της κλήσης και άλλα. Θεωρείται βασικό πρόγραμμα ανάλυσης κλήσης.

Call Forward & Transfer

Το Call Forwarding on Busy είναι μια υπηρεσία η οποία προσφέρεται τόσο από τις voip τηλεφωνικές συσκευές όσο και από το ίδιο το τηλεφωνικό κέντρο. Καλώντας έναν αριθμό που ορίζει την συγκειμένη υπηρεσία μπορεί ο κάθε χρήστης να κάνει forward την γραμμή του σε κάποιον άλλον αριθμό. Οι συνθήκες της προώθησης μπορούν να είναι On Busy, On No Answer ή On DND.

Call Monitoring - SPY

Το voip τηλεφωνικό κέντρο διαθέτει την δυνατότητα συνακρόασης τόσο σε κανάλια που προέρχονται από γραμμές ISDN - PSTN όσο και σε κανάλια που είναι VoIP. Υπάρχει η δυνατότητα συνακρόασης συγκεκριμένου αριθμού εσωτερικού αλλά και η δυνατότητα τυχαίας εύρεσης και συνακρόασης κλήσης. Επίσης δίνεται η δυνατότητα whispering, συνακρόαση εσωτερικού με δυνατότητα επικοινωνίας μόνο με τον εσωτερικό του τηλεφωνικού συστήματος και όχι τον καλούντα.

Call Parking

Με την δυνατότητα του Call Parking ο χρήστης μπορεί να βάλει μια κλήση στην αναμονή σε συγκεκριμένο parking slot ώστε να μην είναι δυνατή η ανάκτησή της από διαφορετικό χρήστη του συστήματος.

Call Queuing

Eίναι μια ολοκληρωμένη εφαρμογή διαχείρισης ουρών αναμονής με πολλές δυνατότητες και περιθώριο παραμετροποίησης. Μερικές από τις δυνατότητες της είναι:

  • Δυνατότητα ηχογράφησης κλήσης μετά την απάντησή της
  • Δυνατότητα προτεραιοτήτων μέσα στην ίδια ουρά αναμονής
  • Δυνατότητα προτεραιοτήτων μεταξύ των ουρών αναμονής
  • Δυνατότητα ανακοίνωσης στον καλούντα κατά την διάρκεια αναμονής του για τον μέσο χρόνο αναμονής, την θέση του στην ουρά και άλλα
  • Δυνατότητα ανακοίνωσης στον αποδέκτη της κλήσης για τον χρόνο αναμονής του καλούντα και για την ουρά από την οποία προήλθε
  • Δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πολλές πολιτικές καταμερισμού των κλήσεων όπως ringall, roundrobin, lesscalls, leastrecent και άλλες
  • Δυνατότητα δυναμικής προσθήκης χρηστών για την εξυπηρέτηση της ουράς
  • Δυνατότητα ορισμού προτεραιοτήτων των χρηστών εξυπηρέτησης των ουρών αναμονής ανάλογα με την ουρά / ουρές που εξυπηρετούν
  • Δυνατότητα δημιουργίας ουρών αναμονής δυναμικά
  • Δυνατότητα διαχείρισης OverFlow κλήσεων

 

Η εφαρμογή Call Queue δεν έχει κανένα περιορισμό στον αριθμό των ουρών αναμονής που θα δημιουργηθούν ούτε στον αριθμό των χρηστών που θα τις εξυπηρετούν.

Call Recording

Το τηλεφωνικό κέντρο Asterisk δίνει την δυνατότητα ηχογράφησης κλήσεων τόσο σε εξερχόμενες / εισερχόμενες κλήσεις από το PSTN δίκτυο όσο και σε κλήσεις εσωτερικής επικοινωνίας. Η ηχογράφηση γίνεται σε πραγματικό χρόνο και μπορεί να είναι σε μορφή ξεχωριστού αρχείου για κάθε κλήση.

Call Routing (DID & ANI)

Το τηλεφωνικό κέντρο Asterisk έχει την δυνατότητα υποστήριξης της υπηρεσίας διεπιλογής δίνοντας την δυνατότητα αντιστοίχησης αριθμού εισερχόμενης κλήσης από το PSTN δίκτυο απευθείας σε εσωτερικό τηλέφωνο ή Group.

Call Transfer

Δυνατότητα μεταφοράς κλήσης με ενημέρωση του καλούμενου (attended transfer)

Call Waiting

Δυνατότητα ενημέρωσης αναμονής κλήσης με αναγνώριση κλήσης.

Caller ID incoming / outgoing

Αναγνώριση εισερχομένων κλήσεων και αντιστοίχηση εσωτερικών τηλεφώνων σε διεπιλογικό αριθμό 

Caller ID Blocking

Δυνατότητα ενεργοποίησης απόκρυψης αριθμού κλήσης

Conference

Το τηλεφωνικό κέντρο Asterisk διαθέτει εφαρμογή υποστήριξης conference rooms. Η εφαρμογή αυτή δίνει την δυνατότητα σε δύο ή περισσότερους χρήστες να συνομιλούν. Τα conference rooms μπορούν να δημιουργούνται δυναμικά, να έχουν προστασία με την χρήση κωδικού πρόσβασης και να αντιστοιχισθούν με διεπιλογικό αριθμό ώστε να είναι προσβάσιμα και από χρήστες του PSTN δικτύου. Το κάθε conference room μπορεί να διαθέτει συντονιστή ο οποίος μπορεί να ελέγξει το conference κάνοντας mute χρήστες που δεν πρέπει να μιλήσουν, ρυθμίζοντας την ένταση ήχου κ.α. Τα conference rooms δεν έχουν κάποιο περιορισμό.

Fax to e-mail

Δυνατότητα να λαμβάνει ο εκάστοτε Agent εισερχόμενα FAX σε e-mail. Δίνεται η δυνατότητα για αποστολή fax μέσω fax server εντός της πλατφόρμας και για κάθε χρήστη ξεχωριστά.

Extension Routing

Το τηλεφωνικό κέντρο Asterisk διαθέτει εφαρμογή ευέλικτης και εύκολης διαχείρισης ροής κλήσεων. Ο διαχειριστής του συστήματος μπορεί να ορίσει σε επίπεδο profile χρήστη το πως πραγματοποιείται μια κλήση ή το τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσει μέχρι να κληθεί ο καλούμενος. Η διαχείριση αυτή επιτρέπει την δημιουργία κανόνων κλήσης όπως π.χ. φραγή σε συγκεκριμένο group χρηστών των κλήσεων προς premium αριθμούς (90xxx) καθώς επίσης και τροποποίησης των αριθμών κλήσης για Least Cost Routing και πολλά άλλα.

Music On Hold

Αυτή η λειτουργία επιτρέπει την αναπαραγωγή μουσικής κατά τη διάρκεια που μια κλήση βρίσκεται σε αναμονή. Ο χρήστης έχει τις παρακάτω δυνατότητες:

  • Δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων MP3 και WAV ή οποιουδήποτε άλλου τύπου επιθυμεί ο χρήστης
  • Δυνατότητα αναπαραγωγής διαφορετικού αρχείου ήχου ανά ουρά αναμονής ή ανά κατάσταση
  • Δυνατότητα αναπαραγωγής των αρχείων ήχου σε σειρά είτε τυχαία
  • Δυνατότητα ρύθμισης της έντασης ήχου
  • Δυνατότητα επιλογής ξεχωριστού αρχείου ήχου ανά εσωτερικό ή ομάδα εσωτερικών
  • Απεριόριστο αριθμό μουσικών αρχείων

Music On Transfer

Αυτή η λειτουργία επιτρέπει την επιλογή ενός αρχείου ήχου το οποίο θα ακούγεται στον χρήστη που γίνεται transfer ώστε να μην ακούγεται ring tone κατά την διάρκεια της μεταφοράς της γραμμής.

Personal Call Routing

Το τηλεφωνικό κέντρο Asterisk προσφέρει την δυνατότητα δημιουργίας call routing ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε εταιρίας. Το call routing καθορίζει την πορεία μιας κλήσης από τη στιγμή που θα εισέλθει στο τηλεφωνικό κέντρο έως το τέλος της. Έτσι μερικές από τις δυνατότητες που προσφέρει είναι

  • Κλήση πολλαπλών χρηστών ταυτοχρόνως ή εναλλάξ
  • Δρομολόγηση κλήσης σε Voicemail
  • Δυνατότητα κλήσης πολλαπλών αριθμών σε σειρά με ξεχωριστό time out η κάθε μία

 

Route by Caller ID

Το τηλεφωνικό κέντρο Asterisk επιτρέπει την δρομολόγηση κλήσεων σύμφωνα με το caller ID. Έτσι μπορούν κάποιες εισερχόμενες κλήσεις να δρομολογούνται σε συγκεκριμένο agent ή ουρά αναμονής ή αν υπάρχει δεύτερη κλήση προς τον ίδιο τηλεφωνικό αριθμό να δρομολογηθεί στον agent που επικοινώνησε τελευταίος.

Voicemail

Μια πολύ δημοφιλής δυνατότητα της τηλεφωνικού κέντρου είναι το Voicemail. Η πλατφόρμα διαθέτει ένα πολύ ευέλικτο σύστημα voicemail.

Μερικές από τις δυνατότητες που προσφέρει είναι: 

  • Απεριόριστη προστασία με κωδικό των mailbox κάθε ένα από τα οποία διαθέτει φακέλους για την οργάνωση των μηνυμάτων.
  • Διαφορετικό μήνυμα εάν ο καλούμενος είναι κατειλημμένος ή δεν είναι διαθέσιμος
  • Προσωπικό mailbox ανά εσωτερικό
  • Προκαθορισμένα ή προσαρμοσμένα μηνύματα καλωσορίσματος.
  • Δυνατότητα σύνδεσης ενός τηλεφώνου με περισσότερα από ένα Mailbox και αντίστροφα
  • Ενημέρωση με email για ηχητικά μηνύματα με δυνατότητα επισύναψης του voicemail σε αρχείο ήχου
  • Δυνατότητα προώθησης του voicemail ή αποστολή του σε πολλούς χρήστες
  • Οπτική ένδειξη για νέα ηχητικά μηνύματα

Αξεσουάρ

2 προϊόντα στην ίδια κατηγορία